REGULAMIN
§1Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z apartamentów Sun Apartamenty Tatiana Niklas ul. Urocza 18 77-143 Sominy (NIP: 5891765473; REGON: 220571241). Korzystanie z obiektu i apartamentów jest równoznaczne z jego akceptacją.
§2 Dla potrzeb niniejszego regulaminu przedsiębiorstwo Sun Apartamenty Tatiana Niklas z siedzibą jak wyżej będzie określana dalej jako „Wynajmujący”, a osoba bądź podmiot dokonujący rezerwacji będzie zwany dalej „Najemcą”.
REZERWACJA I OKREŚLENIE USŁUGI WYNAJMU APARTAMENTU
§3 Rezerwacji wybranego apartamentu dokonuje się za pośrednictwem strony https://www.sunapartamenty.pl podając termin pobytu, datę rozpoczęcia i zakończenia pobytu, ilość uczestników, wybrany apartament oraz dane kontaktowe. Po pozytywnym zatwierdzeniu rezerwacji przez Wynajmującego i uiszczeniu ustalonej opłaty za pobyt przez Najemcę, wynajem uznaje się za skuteczny na zasadach określonych w potwierdzeniu rezerwacji.
§4 W terminie do 24.06 minimalny okres pobytu wynosi 2 doby (za wyjątkiem długiego weekendu związanego z Bożym Ciałem, gdzie minimalny okres pobytu to 4 doby); w terminie od 25.06 minimalny okres pobytu wynosi 7 dób.
§5 Cena wynajmu zawiera wszelkie podatki i opłaty dodatkowe i jest ostateczna, chyba że niniejszy regulamin stanowi inaczej.
§6 W przypadku odwołania rezerwacji przed rozpoczęciem pobytu, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zatrzymania pobranej zaliczki.
§7 W przypadku odwołania rezerwacji po rozpoczęciu pobytu, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zatrzymania kwoty przeznaczonej na rezerwację.
§8 Wynajmujący bezpłatnie udostępnia miejsce parkingowe przy obiekcie dla Najemcy. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdów pozostawionych na miejscu parkingowym.
§9 Wynajmujący bezpłatnie udostępnia Najemcy plac zabaw z zastrzeżeniem, że niepełnoletni z niego korzystający muszą znajdować się pod opieką osoby pełnoletniej.
§10 Wynajmujący zapewnia Najemcy i osobom wskazanym w rezerwacji udostępnienie wyposażenia i możliwość korzystania z udogodnień określonych w ofercie wynajmu danego apartamentu.
ZASADY KORZYSTANIA Z APARTAMENTU I OBIEKTU
§11 Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 i kończy o godzinie 11:00 ostatniego dnia pobytu.
§12 Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania i przetrzymywania zwierząt.
§13 W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Na terenie obiektu wyznaczono specjalne miejsce do palenia.
§14 Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.
§15 Na terenie obiektu zakazuje się organizowania imprez oraz innych hucznych wydarzeń.
§16 Na terenie obiektu obowiązuje zakaz rozpalania ognisk za wyjątkiem wyznaczonego miejsca na plaży przyległej do obiektu.
§17 Najemca jest zobowiązany upewnić się co do stanu apartamentu w momencie zameldowania. Wszelkie zaobserwowane usterki lub braki w wyposażeniu należy niezwłocznie zgłosić Wynajmującemu.
§18 Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone w apartamencie lub na terenie obiektu. Szkodę definiuje się jako zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia apartamentu i obiektu lub ich utratę.
§19 Za zaistniałe szkody w apartamencie Najemca jest zobligowany do pokrycia kosztów tejże szkody.
§20 Najemca jest zobowiązany korzystać z obiektu i apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem.
§21 Najemca ponosi odpowiedzialność za klucz, pilot oraz chip do apartamentu, które zostaną mu powierzone w dniu zameldowania. Utrata jednego z wyżej wymienionych przedmiotów jest równoznaczna z obowiązkiem uiszczenia opłaty w wysokości 200 zł.
§22 Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za nienależące do niego przedmioty pozostawione/przechowywane w apartamentach lub na terenie obiektu.
§23 Korzystając z części wspólnych wymaga się zachowania porządku.
§24 Nie przyjmuje się gości, na terenie obiektu nie dopuszcza się przebywania gości niezakwaterowanych.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
§25 Najemca winien przestrzegać ogólnych zasad współżycia społecznego.
§26 W sytuacji rażącego naruszenia zasad niniejszego regulaminu lub ogólnych zasad współżycia społecznego, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wcześniejszego wypowiedzenia umowy wynajmu lub warunków pobytu, przy czym kwota uiszczona za wynajem nie podlega zwrotowi.
§27 W przypadku wystąpienia nieprawidłowości podczas pobytu, Najemca ma możliwość złożenia reklamacji do Wynajmującego w terminie 14 dni licząc od dnia zaistnienia nieprawidłowości na adres poczty elektronicznej rezerwacje@sunapartamenty.pl
§28 Wynajmujący zastrzega sobie 14-dniowe prawo do odpowiedzi na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
——
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Poniższa Polityka Prywatności określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora oraz zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych Użytkowników, które zostały podane przez nich osobiście i dobrowolnie za pośrednictwem narzędzi dostępnych w Serwisie.
Poniższa Polityka Prywatności jest integralną częścią Regulaminu Serwisu, który określa zasady, prawa i obowiązki Użytkowników korzystających z Serwisu.
§1 Definicje
- Serwis – serwis internetowy „sunapartamenty.pl” działający pod adresem https://sunapartamenty.pl
- Serwis zewnętrzny – serwisy internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców współpracujących z Administratorem
- Administrator Serwisu / Danych – Administratorem Serwisu oraz Administratorem Danych (dalej Administrator) jest firma „Sun Apartamenty Tatiana Niklas”, prowadząca działalność pod adresem: ul. Urocza 18 77-143 Sominy, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 5891765473, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu
- Użytkownik – osoba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.
- Urządzenie – elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu
- Cookies (ciasteczka) – dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
- Dane osobowe – oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej
- Przetwarzanie – oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
- Ograniczenie przetwarzania – oznacza oznaczenie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania
- Profilowanie – oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się
- Zgoda – zgoda osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych
- Naruszenie ochrony danych osobowych – oznacza naruszenie bezpieczeństwa prowadzące do przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utracenia, zmodyfikowania, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych
- Pseudonimizacja – oznacza przetworzenie danych osobowych w taki sposób, by nie można ich było już przypisać konkretnej osobie, której dane dotyczą, bez użycia dodatkowych informacji, pod warunkiem że takie dodatkowe informacje są przechowywane osobno i są objęte środkami technicznymi i organizacyjnymi uniemożliwiającymi ich przypisanie zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej
- Anonimizacja – Anonimizacja danych to nieodwracalny proces operacji na danych, który niszczy / nadpisuje „dane osobowe” uniemożliwiając identyfikację, lub powiązanie danego rekordu z konkretnym użytkownikiem lub osobą fizyczną.
§2 Inspektor Ochrony Danych
Na podstawie Art. 37 RODO, Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.
W sprawach dotyczących przetwarzania danych, w tym danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z Administratorem.
§3 Rodzaje Plików Cookies
- Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny Serwisu
- Cookies zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych. Skrypty Serwisów zewnętrznych, które mogą umieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika zostały świadomie umieszczone w Serwisie poprzez skrypty i usługi udostępnione i zainstalowane w Serwisie
- Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.
- Cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.
§4 Bezpieczeństwo składowania danych
- Mechanizmy składowania i odczytu plików Cookie – Mechanizmy składowania, odczytu i wymiany danych pomiędzy Plikami Cookies zapisywanymi na Urządzeniu Użytkownika a Serwisem są realizowane poprzez wbudowane mechanizmy przeglądarek internetowych i nie pozwalają na pobieranie innych danych z Urządzenia Użytkownika lub danych innych witryn internetowych, które odwiedzał Użytkownik, w tym danych osobowych ani informacji poufnych. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest także praktycznie niemożliwe.
- Cookie wewnętrzne – zastosowane przez Administratora pliki Cookie są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników i nie zawierają skryptów, treści lub informacji mogących zagrażać bezpieczeństwu danych osobowych lub bezpieczeństwu Urządzenia z którego korzysta Użytkownik.
- Cookie zewnętrzne – Administrator dokonuje wszelkich możliwych działań w celu weryfikacji i doboru partnerów serwisu w kontekście bezpieczeństwa Użytkowników. Administrator do współpracy dobiera znanych, dużych partnerów o globalnym zaufaniu społecznym. Nie posiada on jednak pełnej kontroli nad zawartością plików Cookie pochodzących od zewnętrznych partnerów. Za bezpieczeństwo plików Cookie, ich zawartość oraz zgodne z licencją wykorzystanie przez zainstalowane w serwisie Skrypty, pochodzących z Serwisów zewnętrznych, Administrator nie ponosi odpowiedzialności na tyle na ile pozwala na to prawo. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Prywatności.
- Kontrola plików Cookie
- Użytkownik może w dowolnym momencie, samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych plików Cookies przez każdą witrynę internetową
- Informacje o sposobie wyłączenia plików Cookie w najpopularniejszych przeglądarkach komputerowych dostępne są na stronie: jak wyłączyć cookie lub u jednego ze wskazanych dostawców:
- Zarządzanie plikami cookies w przeglądarce Chrome
- Zarządzanie plikami cookies w przeglądarce Opera
- Zarządzanie plikami cookies w przeglądarce FireFox
- Zarządzanie plikami cookies w przeglądarce Edge
- Zarządzanie plikami cookies w przeglądarce Safari
- Zarządzanie plikami cookies w przeglądarce Internet Explorer 11
- Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki Cookie korzystając z narzędzi Urządzenia Użytkownika, za pośrednictwem którego Użytkownik korzysta z usług Serwisu.
- Zagrożenia po stronie Użytkownika – Administrator stosuje wszelkie możliwe środki techniczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych umieszczanych w plikach Cookie. Należy jednak zwrócić uwagę, że zapewnienie bezpieczeństwa tych danych zależy od obu stron w tym działalności Użytkownika. Administrator nie bierze odpowiedzialności za przechwycenie tych danych, podszycie się pod sesję Użytkownika lub ich usunięcie, na skutek świadomej lub nieświadomej działalność Użytkownika, wirusów, koni trojańskich i innego oprogramowania szpiegującego, którymi może jest lub było zainfekowane Urządzenie Użytkownika. Użytkownicy w celu zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami powinni stosować się do zaleceń korzystania z sieci.
- Przechowywanie danych osobowych – Administrator zapewnia, że dokonuje wszelkich starań, by przetwarzane dane osobowe wprowadzone dobrowolnie przez Użytkowników były bezpieczne, dostęp do nich był ograniczony i realizowany zgodnie z ich przeznaczeniem i celami przetwarzania. Administrator zapewnia także, że dokonuje wszelkich starań w celu zabezpieczenia posiadanych danych przed ich utratą, poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń fizycznych jak i organizacyjnych.
§5 Cele do których wykorzystywane są pliki Cookie
- Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu
- Prowadzenie statystyk (użytkowników, ilości odwiedzin, rodzajów urządzeń, łącze itp.)
- Serwowanie usług multimedialnych
- Świadczenie usług społecznościowych
§6 Cele przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe dobrowolnie podane przez Użytkowników są przetwarzane w jednym z następujących celów:
- Realizacji usług elektronicznych:
- Komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych z Serwisem oraz ochrony danych
- Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora
Dane o Użytkownikach gromadzone anonimowo i automatycznie są przetwarzane w jednym z następujących celów:
- Prowadzenie statystyk
- Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora
§7 Pliki Cookies Serwisów zewnętrznych
Administrator w Serwisie wykorzystuje skrypty javascript i komponenty webowe partnerów, którzy mogą umieszczać własne pliki cookies na Urządzeniu Użytkownika. Pamiętaj, że w ustawieniach swojej przeglądarki możesz sam decydować o dozwolonych plikach cookies jakie mogą być używane przez poszczególne witryny internetowe. Poniżej znajduje się lista partnerów lub ich usług zaimplementowanych w Serwisie, mogących umieszczać pliki cookies:
- Usługi społecznościowe / łączone:
(Rejestracja, Logowanie, udostępnianie treści, komunikacja, itp.) - Usługi serwowania reklam oraz sieci afiliacyjne:
- Prowadzenie statystyk:
- Usługi inne:
Usługi świadczone przez podmioty trzecie są poza kontrolą Administratora. Podmioty te mogą w każdej chwili zmienić swoje warunki świadczenia usług, polityki prywatności, cel przetwarzania danych oraz sposów wykorzystywania plików cookie.
§8 Rodzaje gromadzonych danych
Serwis gromadzi dane o Użytkownikach. Cześć danych jest gromadzona automatycznie i anonimowo, a część danych to dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników w trakcie zapisywania się do poszczególnych usług oferowanych przez Serwis.
Anonimowe dane gromadzone automatycznie:
- Adres IP
- Typ przeglądarki
- Rozdzielczość ekranu
- Przybliżona lokalizacja
- Otwierane podstrony serwisu
- Czas spędzony na odpowiedniej podstronie serwisu
- Rodzaj systemu operacyjnego
- Adres poprzedniej podstrony
- Adres strony odsyłającej
- Język przeglądarki
- Prędkość łącza internetowego
- Dostawca usług internetowych
Dane gromadzone podczas rezerwacji:
- Imię / nazwisko
- Adres e-mail
- Adres zamieszkania
- Numer telefonu
- Adres IP (zbierane automatycznie)
Część danych (bez danych identyfikujących) może być przechowywana w plikach cookies. Cześć danych (bez danych identyfikujących) może być przekazywana do dostawcy usług statystycznych.
§9 Dostęp do danych osobowych przez podmioty trzecie
Co do zasady jedynym odbiorcą danych osobowych podawanych przez Użytkowników jest Administrator. Dane gromadzone w ramach świadczonych usług nie są przekazywane ani odsprzedawane podmiotom trzecim.
Dostęp do danych (najczęściej na podstawie Umowy powierzenia przetwarzania danych) mogą posiadać podmioty, odpowiedzialne za utrzymania infrastruktury i usług niezbędnych do prowadzenia serwisu tj.:
- Firmy hostingowe, świadczące usługi hostingu lub usług pokrewnych dla Administratora
Powierzenie przetwarzania danych osobowych – Usługi Hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych
Administrator w celu prowadzenia serwisu korzysta z usług zewnętrznego dostawcy hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych – OVH sp. z o.o.